null Käyttökatko Oma asiointi ja neuvontapalveluissa 10.3.2023 kello 16.00 - 13.3.2023 kello 7.00

TE-palveluiden nykyisten Oma asiointi -palvelujen uudistaminen käynnistyy. Uudistusta tehdään vaiheittain ja ensimmäisenä otetaan käyttöön sähköiset työttömyysturvaan liittyvät selvityspyyntö- ja lausuntoasioinnit.

Ensimmäisen vaiheen käyttöönottoon liittyvän käyttökatkon aikana (10.3.2023 kello 16.00 - 13.3.2023 kello 7.00) henkilö- ja työnantaja-asiakkaiden Oma asiointi sekä puhelin- ja chat -palvelut ovat suljettuina.

Käyttäjälle siirtyminen asiointipalveluista toiseen, sekä ulkoasultaan erilaiselle asiointilomakkeelle tulee tapahtumaan tunnistautumistietoihin perustuen. Siirtyminen on turvallista ja asiointipalvelu ohjaa käyttöä.

​​​​​Pahoittelemme katkosta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Päivitetty: 18.08.2023