Hämeen TE-toimisto
Asiointi Hämeen TE-toimistossa
Aulapalvelujemme aukioloajat
Lahti ja Hämeenlinna ma-pe klo 9-16. Riihimäki ja Forssa ovat avoinna ma-pe klo 9-16, poikkeuksena aina klo 12-13 suljettuna.
Pidäthän aina verkkopankkitunnukset ja virallisen henkilöllisyystodistuksen mukanasi, kun asioit TE-palveluissa. Asioithan paikan päällä vain terveenä.
Työnhakijaksi ilmoittautuminen
Ilmoittaudu työnhakijaksi Oma asiointi -palvelussa.
Jos et pysty tekemään vahvaa tunnistautumista, ilmoittaudu tästä linkistä.
Lisäksi vaihtoehtona on vielä paperinen ilmoittautumislomake, jonka saat toimipisteestämme tai tulostamalla sen tästä.
Täytä lomake huolellisesti ja toimita se toimipisteeseemme. Jotta työnhakusi voidaan käynnistää, täytyy sinun tunnistautua voimassa olevalla henkilöllisyystodistuksella. EU:n ulkopuolelta tulevien asiakkaiden on esitettävä lisäksi voimassa oleva oleskelulupakortti.
Asiakirjojen toimittaminen
Alla olevan linkin avulla voit jättää asiakirjoja TE-toimistolle tietoturvallisesti sähköpostilla
Paperiset asiakirjat voit jättää postilaatikkoon pääsisäänkäyntien läheisyydessä tai lähettää meille postitse. Hoida kaikki muu asiointisi Oma asiointi -verkkopalvelussa, puhelimitse tai sähköpostitse. TE-palvelujen verkkopalvelut ovat käytössäsi ympäri vuorokauden.
Uutiset
Hämeen TE-toimistossa voi asioida normaalisti eikä vartiointialan työnseisauksesta aiheudu muutoksia Hämeen TE-toimiston palveluihin 24.-26.10. 2018.
Voit kuitenkin asioida kanssamme myös verkkopalvelussamme, puhelimitse tai sähköpostitse.
Oma asiointi-palvelu:
Henkilöasiakkaat
Henkilöasiakkaat-valtakunnallinen puhelinpalvelu:
p.0295 025 500 (arkisin klo.9.00-16.15)
Työnantaja- ja yritysasiakkaat:
p. 0295 041 440 (klo.9.00-16.15)
yrityspalvelut.hame@te-toimisto.fi
Palkkatuet (vain työnantajat)
p. 0295 041 559 (klo. 9.00-16.15)
palkkatuet.hame@te-toimisto.fi
Sähköposti:
kirjaamo.hame(at)te-toimisto.fi
Valtakunnalliset TE-palvelut löydät nyt Työmarkkinatorilta
Päivitetty: 18.10.2024