Kaakkois-Suomen TE-palvelut seuraa asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti monin eri tavoin. Asiakaspalautteiden avulla kehitämme toimintaamme paremmaksi. Samalla seuraamme palvelumme laatua.
Kaakkois-Suomen TE-palvelut kerää tehostetusti asiakaspalautetta 10. - 14.2.2014 kaikissa toimipaikoissa. Voit antaa palautetta myös verkossa.
- Palautekyselyssä pyydämme antamaan meille yleisarvosanan palveluistamme sekä arvioimaan asiakaspalveluamme, palvelumme asiakaslähtöisyyttä ja palvelun sujuvuutta ja vaikuttavuutta.
- Vastaaminen tapahtuu nimettömänä, ja se vie aikaa muutaman minuuutin.
- Jättämällä yhteystiedot (eivät yhdisty vastauksiin) osallistut tuotepalkintojen arvontaan. Voittajiin otetaan yhteyttä henkilökohtaisesti.
Tehostetun palautekyselyn tuloksista tiedotetaan kevään 2014 aikana.
Vastaa asiakaspalautekyselyyn tästä
Valtakunnalliset TE-palvelut löydät nyt Työmarkkinatorilta
Päivitetty: 18.08.2023