null Kaakkois-Suomi: Lappeenrannan toimipaikassa remontti

Vuoden 2013 alusta käynnistynyt valtakunnallinen TE-palvelu-uudistus etenee Kaakkois-Suomen TE-palvelujen osalta Lappeenrannan toimipaikassa uutta palvelumallia tukevilla tilaratkaisuilla. Lappeenrannan toimipaikka toimii valtakunnallisena pilottina.

Asiakaspalvelu Lappeenrannassa remontin aikana

Lappeenrannan toimipaikan remontti käynnistyy juhannuksen jälkeen ja jatkuu noin kolme kuukautta. Asiakaspalvelu pysyy koko remontin ajan virastotalon saman käytävän varrella. Ensimmäisessä vaiheessa asiakkaita palvellaan B-aulassa. Mikäli remontti etenee aikataulussa, uudet asiakaspalvelutilat A-aulassa avataan lokakuussa.

Kaakkois-Suomen TE-palvelut pahoittelee remontista aiheutuvaa haittaa käyntiasioinnin yhteydessä. Asiakkaita kehotetaankin tarkastamaan ennen Lappeenrannan toimipaikassa käyntiä, voiko asian hoitaa verkossa tai puhelimitse. Tutustu myös Kaakkois-Suomen TE-toimiston asiointiohjeisiin.

Verkossa voi mm. ilmoittautua työnhakijaksi ja käynnistää työnhaun, hoitaa monia työnhakuun liittyviä ilmoitusasioita sekä muuttaa omia yhteystietoja.

Valtakunnallinen puhelinpalvelu Työlinja opastaa TE-palveluihin liittyen ja verkkopalvelujen käyttöön, opiskeluun ja opintojen rahoitukseen sekä muutosturvaan ja työttömyysturvaan liittyvissä asioissa. Kaakkois-Suomen TE-palvelujen puhelinpalveluun voi ottaa yhteyttä, kun asia liittyy omaan asiointiin TE-toimistossa.

Kaakkois-Suomen TE-palvelujen verkkosivuilta tiedotetaan muista mahdollisista poikkeuksista Lappeenrannan toimipaikan asiakaspalvelussa.