- Tjänster som berör arbetstillstånd
- Työnhakija
- Työnantaja
- Tjänster som berör arbetstillstånd
- Aloittava yrittäjä
- Lomautettu
- Maahanmuuttaja
- Ammatinvalinta ja uraohjaus
- Asioiden käsittelyajat
- Utlänningars plockande av vilda bär och andra naturprodukter i Finland
- Foreigners picking wild berries and other natural products in Finland
- การเก็บผลไม้ป่าและผลผลิตจากธรรมชาติอื่น ๆ ของชาวต่างชาติในประเทศฟินแลนด์ (thai)
- Інформація для іноземців, що займаються збором натуральної ягоди та іншої дикорослої продукції у Фінляндії (ukraina)
- Сбор лесных ягод и другой дикорастущей продукции иностранными гражданами в Финляндии (venäjä)
- Asiakaspalvelumalli
- Aktuellt
- Evenemang
- Kontaktuppgifter
- Lokala tjänster
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- TE-live
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- Norra Österbottens arbets- och näringsbyrå
- Työkykykoordinaattorit
- TE-palvelut siirtyvät kuntiin 1.1.2025
- The transfer of TE Services to the municipalities
- Vår kundservice
- Samservicekontor
- För samarbetspartners
- Dataskyddsbeskrivningar
Aktuellt
TE-palvelujen Oma asiointi- ja neuvontapalveluissa on käyttökatko aikavälillä perjantai 10.3.2023 klo 16:00 – maanantai 13.3.2023 klo 7:00, johtuen nykyisten Oma asiointi -palvelujen uudistamisesta.
Käyttökatkon vuoksi TE-puhelinpalvelut suljetaan perjantaina 10.3.2023 klo 15:45, samoin Oma asioinnin chat. Muut chatit, Yritys-Suomi-puhelinpalvelu ja Yrittäjän talousapu palvelevat normaalisti klo 16:15 saakka.
Uudistustyö tehdään vaiheittain ja ensimmäisenä otetaan käyttöön sähköiset työttömyysturvaan liittyvät selvityspyyntö- ja lausuntoasioinnit. Päivityksen jälkeen työttömyysturvaan liittyvät sähköiset TE-asioinnit ovat käytössä uudistuvassa asiointipalvelussa.
Käyttäjälle siirtyminen asiointipalvelusta toiseen sekä ulkoasultaan erilaiselle asiointilomakkeelle tapahtuu tunnistautumistietoihin perustuen. Siirtyminen on turvallista ja asiointipalvelu ohjaa käyttöä.
Käyttökatkon takia mahdollisesti hoitamatta jääneet asiat voidaan korjata jälkikäteen. Pyydämme hoitamaan nämä mahdollisimman pian katkon päättymisen jälkeen. Varauduthan myös siihen, että käyttökatkon jälkeen sekä puhelin- että verkkopalveluissa voi esiintyä ruuhkaa.
Pahoittelemme katkosta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
TE-toimistolle voit tarvittaessa lähettää luottamuksellisia sähköpostiviestejä Turvaviesti-palvelun kautta. Valitse vastaanottajaksi Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston kirjaamo.
TE-palvelujen digitalisointi etenee
Työ- ja elinkeinopalvelujen digitalisaatio -hankkeessa uudistetaan ja sähköistetään valtion työ- ja elinkeinopalveluita ja nykyiset Oma asiointi -palvelun kautta tarjottavat sähköiset asiointipalvelut siirtyvät vaiheittain Työmarkkinatorille rakentuvaan järjestelmäympäristöön.
Tavoitteena on, että sekä TE-asiointipalvelu että asiakkuudenhallintajärjestelmä olisivat pääosin uudistettu vuoden 2023 loppuun mennessä.
- Publiceringsdatum
- 2023-03-08
Uppdaterad: 17.10.2024