Verkkoasiointipalvelujen yhteyksissä TE-toimistojen asiakastietojärjestelmään esiintyy häiriöitä. Ohjelmistotoimittajat selvittävät tilannetta ja korjaustoimenpiteitä suoritetaan parhaillaan.
Verkkopalvelussa on mahdollisesti lyhyitä käyttökatkoja
- Henkilöasiakkaan Oma asiointi -verkkopalvelussa
- Yrityksen ja työnantajan Oma asiointi -verkkopalvelu.
Verkkoasiointi onnistuu useimmiten, mutta häiriön sattuessa kokeile hetken kuluttua uudelleen. Parhaiten asiointi onnistuu ilta-aikaan.
Jos asiointisi ei verkkopalvelussa onnistu uudelleen yrittämisen jälkeen, ota yhteyttä TE-puhelinpalveluun tai TE-toimiston asiointipaikkaan.
Te-palvelut.fi-verkkosivusto toimii katkojen aikana normaalisti.
Korjaukset liittyvät heinäkuun alun uusien verkkoasiointimahdollisuuksien käyttöönottoon.