Asiakastyytyväisyys
Tavoitteenamme on tarjota maan parasta asiakaspalvelua.
Kehitämme jatkuvasti toimintatapojamme paremman asiakaspalvelun hyväksi mm. seuraavin keinoin:
- Puhelinpalveluumme soittaneilta asiakkailta keräämme asiakaspalautetta satunnaisotannalla. Kysely tehdään tekstiviestillä (Elisa Dialogi-järjestelmää käyttäen), johon asiakkaat voivat halutessaan helposti vastata. Vastaaminen on asiakkaille maksutonta.
- Työ- ja elinkeinoministeriö teettää vuosittain valtakunnallisia asiakaspalvelukyselyitä puhelinhaastatteluina sekä työnhakija-asiakkaille, että työnantajille. Näistä saamme tärkeää palautetta palvelumme laadusta.
- Tapahtumista kerätään palautteet sähköisesti.
- Asiakkaat voivat lähettää palautetta verkkosivujen kautta Palaute TE-toimistolle - lomakkeella.
- Asiakasraati: Työnhakija-asiakkaista koostuva raati antaa meille arvokasta palautetta ja kehittämisideoita esimerkiksi palveluiden sujuvuudesta, verkkosivuilla olevien ohjeiden selkokielisyydestä.
- Kaikki saatu palaute käsitellään säännöllisesti toimiston johtoryhmässä.
Rekisteriselosteet
TE-toimistojen rekisteriseloste asiakaspuheluiden tallennusjärjestelmästä
Registerbeskrivningar över kundsamtal
Työ- ja elinkeinotoimistot / Arbets- och näringsbyråer
Asiakaspuheluiden rekisteriselosteet - TE-palvelut
Työ- ja elinkeinoministeriön ylläpitämät henkilörekisterien rekisteriselosteet (www.tem.fi)
Pirkanmaan TE-toimiston uutiskirjeiden rekisteriseloste