Aktuellt

null Asiaa tietoturvasta

Pirkanmaan TE-toimistossa haluamme taata mahdollisimman tietoturvallisen palveluprosessin asioidessasi kanssamme. Tähän uutiseen on koottuna huomioita tietoturvalliseen asiointiin liittyen.

  • TE-toimisto lähestyy sinua yhteydenotolla puhelimitse, tekstiviestillä, sähköpostilla tai kirjeitse. Puhelimitse otamme yhteyttä 0295-alkuisesta numerosta.
  • TE-toimiston asiantuntijasi ei koskaan kysy henkilökohtaisia verkkopankkitunnuksiasi tai maksukorttitietojasi.
  • Pirkanmaan TE-toimisto ei koskaan lähesty sinua henkilökohtaisesti sosiaalisen median kautta asiakkuutesi liittyvissä asioissa.
  • Jos epäilet saamasi yhteydenoton tai viestin aitoutta, ota yhteyttä Henkilöasiakkaan yleiseen neuvontapalveluun (puh. 0295 025 500).
  • TE-toimiston sähköpostit tunnistat sähköpostin loppuosan muotoilusta @te-toimisto.fi
  • Jos asioit TE-toimiston asiantuntijan kanssa sähköpostitse, saat vastausviestit turvapostina. Turvapostilla voit lähettää ja vastaanottaa luottamukselliset tiedot salattuna suoraan omasta sähköpostistasi tai web-liittymästä. Sähköpostilla voi kysyä vain yleisluontoisia kysymyksiä ja tarvittaessa TE-toimisto vastaa turvapostilla.

Erilaiset huijaus- ja kalasteluyritykset ovat valitettavasti yleistyneet ja ne saattavat olla yhä hankalammin erotettavissa aidoista viesteistä tai yhteydenotosta. Jos epäilet joutuneesi petoksen kohteeksi, ilmoita asiasta välittömästi omaan pankkiisi ja tee rikosilmoitus poliisille.

Uppdaterad: 14.06.2024