Salo

Adress

Postadress: PB 164, 24101 Salo
Besökadress: Torikatu 4, 24100 Salo
(ingång från gårdssidan).
E-post: registratur.egentligafinland@te-byran.fi

Telefonservice för kunder

Personkunder-riksomfattande telefonservice

tel. 0295 025 510 (kl. 9.00-16.15)

Arbetsgivare och företagskunder

tel. 0295 044 502 (kl. 9.00–16.15)

Öppettider under koronaepidemin

På grund av koronaepidemin kan du för tillfället utan tidsbokning besöka TE-byrån endast mån kl. 9.00-11.00.

Undantagsarrangemangen p.g.a. koronavirusepidemin fotrsätter ännu tillsvidare. Vid kontoret kan du endast lämna in en anmälningsblankett eller kontaktbegäran. Annars kan du uträtta ärenden per telefon eller nättjänsten.

Normala öppettider

Kundmottagning måndag och torsdag utan tidsbokning kl. 9-11.30, övriga tider enligt tidsbokning

Vi meddelar om exeptionella öppettider på Aktuellt-sidan

Så sköter du ärenden i Salo

Bekanta dig först med de allmänna kundanvisningarna för Egentliga Finlands TE-byrå.

Använd alltid i första hand nättjänsten Mina e-tjänster.

Per telefon

  • I fall du fått en kontakperson på TE-byrån, kontakta i första hand denna.
  • När vi ringer upp dig, kommer telefonsamtalet från ett nummer som börjar på 0295. Genom att svara på samtalet försäkrar du dig om att snabbt få service av oss.

Kontaktbegäran till sakkunniga (be en sakkunnig att ringa)

  • för det första via webbtjänsten Mina e-tjänster
  • ifall du inte har möjlighet att använda webbtjänsten, via e-post: registratur.egentligafinland@te-byran.fi

Vi svarar inom fem arbetsdagar.

Inlämning av dokument

Lämna in dokumenten i postlådan utanför.