Miten TE-palvelut toimivat Etelä-Pohjanmaalla? Miten palvelukokemusta voidaan parantaa?
Nyt sinulla on mahdollisuus vaikuttaa Etelä-Pohjanmaan TE-palveluiden palveluihin. Järjestämme neljä erilaista asiakasraatia vuoden 2018 alussa. Voit osallistua kaikkiin tai vaikka yhteen sinua kiinnostavaan aiheeseen. Nyt pääset kertomaan kokemuksesi ja kehittämään toimintaamme.
24.1. klo 13 - 15 Palveluiden suunnittelu - millaisia palveluita tarvitset? Mistä palveluista hyötyisit eniten? Hankimme vuosittain lukuisia koulutus- ja valmennuspalveluita asiakkaillemme. Haluamme kuulla mielipiteesi, tarvitaanko palveluita lisää ja millaisia.
20.2. klo 13 - 15 Työllistymissuunnitelman sisältö - millainen on hyvä työllistymissuunnitelma? Mitä tarvittavia tietoja siinä tulisi olla? Tarvitsetko työllistymissuunnitelman laadintaan enemmän tukea?
22.3. klo 13 - 15 Asiakasviestintä - miten tavoitamme sinut? Missä medioissa olet? Miten viestintää voisi tehostaa?
19.4. klo 13 - 15 Maakuntauudistus ja kasvupalvelut - miten huomioimme sinut muutoksessa? TE-palvelut muuttuvat maakuntauudistuksen myötä, miten tulisi toimia, että asiakaspalvelun laatu säilyy?
Ilmoittaudu asiakasraatiin