Postin lajittelua ja jakelupalveluita uhkaavan lakon vuoksi kirjepostimme ei kulje 11.-24.11.2019. Lakolla voi olla vaikutuksia postin läpimenossa pidempäänkin lakon aikaisen postin kasautumisen vuoksi.
Työnhakijana voit asioida aina turvallisesti verkossa työnhakijan Oma asiointi –palvelussa ja josta voit seurata niin määräaikoihin perustuvat ja reagoimista vaativat yhteydenotot kuin työllistymissuunnitelma-sikin reaaliajassa.
Yritykset ja työnantajat voivat turvallisesti verkossa työnantajan Oma asiointi-palvelussa laittaa avoimeksi työpaikan, hakea palkkatukea tai käyttää muita palvelujamme.
Yrittäjä/työnantaja-asiakas - Huomioithan, että lakolla ei ole vaikutuksia maksatushakemuksista annettuihin määräaikoihin, vaan niiden tulee saapua päätöksen mukaisessa määräajassa: https://www.keha-keskus.fi/yhteystiedot/hae-maksatusta
Puhelinpalvelumme palvelevat sinua normaalisti. > TE-puhelinpalvelut: http://www.te-palvelut.fi/te/fi/nain_asioit_kanssamme/te_palvelut/puhelinpalvelut/index.html
Valtakunnallinen puhelinpalvelu palvelee niin henkilö- kuin työnantaja- ja yrityspalveluasiakkaita maanantaista perjantaihin klo 9.00-16.15.
Henkilöasiakkaat - valtakunnallinen puhelinpalvelu
0295 025 500 (arkisin klo 9.00-16.15)
kirjaamo.lappi(at)te-toimisto.fi
Työnantaja- ja yrityspalvelut
p. 0295 039 502 (klo 9.00-16.15)
tyonantajapalvelut.lappi(at)te-toimisto.fi
Asiakirjat esim. työkokeilusopimukset, matkakustannusten korvaushakemukset ym. voit tuoda Rovaniemen toimipaikkaamme, os. Valtakatu 16, Rovaniemi tai toimittaa sähköpostitse kirjaamoomme kirjaamo.lappi(at)te-toimisto.fi
Lapin TE-toimiston tarkemmat yhteystiedot löydät verkkosivuiltamme.
Lisätietoja antaa toimistonjohtaja Tiina Keränen puh. 0295 039 636
Uppdaterad: 06.07.2023