Viestintä Lapin TE-palveluissa

Lapin TE-palvelut hyödyntää viestinnässään valtakunnallista TE-palveluiden verkkosivustoa, TE-toimiston kotisivua, sosiaalista mediaa sekä Työmarkkinatori-sivustoa.

Käytämme kaikessa viestinnässämme pääasiassa sähköisiä kanavia. Esimerkiksi pdf-tiedostoja tai paperisia esitteitä painetaan ja jaellaan tarvittaessa esimerkiksi rekrytointitapahtumissa ja muissa tilaisuuksissa.

Pyrimme viestimään mahdollisimman laadukkaasti ja saavutettavasti. Ymmärrettävä ja selkeä viestintä on laatutekijä myös TE-palveluissa.

Yleisesti saavutettavuudesta Lapin TE-palveluissa

Laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta edellyttää, että julkisten verkkopalvelujen on oltava saavutettavia. Teemme jatkuvasti työtä saavutettavuuden parantamiseksi. Saavutettavuuden huomiointi on asiakaslähtöisyyttä, joka lähtee sisältöjen suunnittelusta kaikille saavutettaviksi.

Saavutettavuus huomioidaan Lapin TE-palveluissa myös esimerkiksi

Logot ja visuaalinen ilme

TE-palveluiden aineistopankista löytää muun muassa viralliset käytössä olevat logoversiot, graafiset ohjeistot sekä visuaalisen ilmeen toteutukseen ja viestintään tarvittavat malli- ja ilmoituspohjat. Tutustuthan aineistopankista löytyvään graafiseen ohjeistukseen ennen logon käyttöä.

Ohjeita palveluntuottajille ja muille yhteistyökumppaneille

Jos olet palveluntuottajamme, tutustuthan oheiseen esitykseen. Saat siitä lisätietoa Lapin TE-toimiston viestinnästä ja markkinoinnista sekä siitä, mitä toivomme kumppaneiltamme viestintämateriaalien suhteen.

Lisätietoa

  • viestintäasiantuntija Katri Rantala, puh.  0295 039 622
  • viestintäasiantuntija Henri Finström, puh. 0295 039 595
  • tiedotus.lappi@te-toimisto.fi

Päivitetty: 08.03.2024