Pirkanmaan TE-toimisto
- Asioi meillä
- Työnhakija
- Työnhakijaksi ilmoittautuminen
- Yhteydenottopyyntö
- Työttömyysturva
- Omaehtoinen opiskelu työttömyysetuudella
- Työvoimakoulutus
- Lomautettu
- Maahanmuuttaja
- Aloittava yrittäjä
- Työnantaja
- Alkuvaiheen palvelut
- Kasvupalvelut
- Rekry- ja täsmäkoulutukset
- Kansainvälinen työnvälitys
- Työnantajien muutostilanteet
- Rekrytointipalvelut
- Yrityspalveluiden yhteystiedot
- Työlupapalvelut
- Ammatinvalinta ja uraohjaus
- Asioiden käsittelyajat
- Ajankohtaista
- Tapahtumat
- Yhteystiedot
- Paikalliset palvelut
- Työnhaun ohjaus ja valmennukset
- Valmennuspalvelut
- Uravalmennukset, koulutuskokeilu ja työkokeilu
- Paikalliset hankkeet
- Alueellinen työllisyyskokeilu
- Yrittäjyys
- Yksilöllinen rekrytointikoulutus
- Nuorten palvelut
- Työllistymistä edistävä monialainen yhteispalvelu
- Asiointipisteet
- Yhteistyökumppaneille
- Työllisyyspoliittinen avustus
- Välityömarkkinoiden kehittäminen
- Viestintä Pirkanmaan TE-palveluissa
- TE-palvelut 2024 -uudistus
- Tietosuojaselosteet
- Pirkanmaan TE-toimiston Webropol-ilmoittautuminen
- Ohjaustaverkossa.fi -palvelun tietosuojaseloste
- Pirkanmaan TE-toimiston sähköisen henkilöasiakaspuolen palvelutiedotteen tietosuojaseloste
- Pirkanmaan TE-toimiston sähköisen yrityspuolen palvelutiedotteen tietosuojaseloste
- Pirkanmaan TE-toimiston asiakastapaamisten seurannan tietosuojaseloste
- Pirkanmaan TE-toimiston Webropol-tiedottaminen
- IMAGO-valmennuspalvelun tietosuojaseloste
Asiakastyytyväisyys
Tavoitteenamme on tarjota maan parasta asiakaspalvelua.
Kehitämme jatkuvasti toimintatapojamme paremman asiakaspalvelun hyväksi mm. seuraavin keinoin:
- Puhelinpalveluumme soittaneilta asiakkailta keräämme asiakaspalautetta satunnaisotannalla. Kysely tehdään tekstiviestillä (Elisa Dialogi-järjestelmää käyttäen), johon asiakkaat voivat halutessaan helposti vastata. Vastaaminen on asiakkaille maksutonta.
- Työ- ja elinkeinoministeriö teettää vuosittain valtakunnallisia asiakaspalvelukyselyitä puhelinhaastatteluina sekä työnhakija-asiakkaille, että työnantajille. Näistä saamme tärkeää palautetta palvelumme laadusta.
- Tapahtumista kerätään palautteet sähköisesti.
- Asiakkaat voivat lähettää palautetta verkkosivujen kautta Palaute TE-toimistolle - lomakkeella.
- Asiakasraati: Työnhakija-asiakkaista koostuva raati antaa meille arvokasta palautetta ja kehittämisideoita esimerkiksi palveluiden sujuvuudesta, verkkosivuilla olevien ohjeiden selkokielisyydestä.
- Kaikki saatu palaute käsitellään säännöllisesti toimiston johtoryhmässä.
Rekisteriselosteet
TE-toimistojen rekisteriseloste asiakaspuheluiden tallennusjärjestelmästä
Registerbeskrivningar över kundsamtal
Työ- ja elinkeinotoimistot / Arbets- och näringsbyråer
Asiakaspuheluiden rekisteriselosteet - TE-palvelut
Työ- ja elinkeinoministeriön ylläpitämät henkilörekisterien rekisteriselosteet (www.tem.fi)
Pirkanmaan TE-toimiston uutiskirjeiden rekisteriseloste
Valtakunnalliset TE-palvelut löydät nyt Työmarkkinatorilta
Ennen kuin soitat toimiston puhelinpalveluun, tutustu näihin ohjeisiin
Päivitetty: 18.08.2023