Asiakastyytyväisyys

Tavoitteenamme on tarjota maan parasta asiakaspalvelua.

Kehitämme jatkuvasti toimintatapojamme paremman asiakaspalvelun hyväksi mm. seuraavin keinoin:

  • Puhelinpalveluumme soittaneilta asiakkailta keräämme asiakaspalautetta satunnaisotannalla. Kysely tehdään tekstiviestillä (Elisa Dialogi-järjestelmää käyttäen), johon asiakkaat voivat halutessaan helposti vastata. Vastaaminen on asiakkaille maksutonta.
  • Työ- ja elinkeinoministeriö teettää vuosittain valtakunnallisia asiakaspalvelukyselyitä puhelinhaastatteluina sekä työnhakija-asiakkaille, että työnantajille. Näistä saamme tärkeää palautetta palvelumme laadusta.
  • Tapahtumista kerätään palautteet sähköisesti.
  • Asiakkaat voivat lähettää palautetta verkkosivujen kautta Palaute TE-toimistolle - lomakkeella.
  • Asiakasraati: Työnhakija-asiakkaista koostuva raati antaa meille arvokasta palautetta ja kehittämisideoita esimerkiksi palveluiden sujuvuudesta, verkkosivuilla olevien ohjeiden selkokielisyydestä.
  • Kaikki saatu palaute käsitellään säännöllisesti toimiston johtoryhmässä.

Rekisteriselosteet

TE-toimistojen rekisteriseloste asiakaspuheluiden tallennusjärjestelmästä
Registerbeskrivningar över kundsamtal
Työ- ja elinkeinotoimistot  /  Arbets- och näringsbyråer
Asiakaspuheluiden rekisteriselosteet - TE-palvelut
Työ- ja elinkeinoministeriön ylläpitämät henkilörekisterien rekisteriselosteet (www.tem.fi)

Pirkanmaan TE-toimiston uutiskirjeiden rekisteriseloste 

Päivitetty: 18.08.2023