- Asioi meillä
- Työnhakija
- Työnhakijaksi ilmoittautuminen
- Yhteydenottopyyntö
- Työttömyysturva
- Omaehtoinen opiskelu työttömyysetuudella
- Työvoimakoulutus
- Lomautettu
- Maahanmuuttaja
- Aloittava yrittäjä
- Työnantaja
- Alkuvaiheen palvelut
- Kasvupalvelut
- Rekry- ja täsmäkoulutukset
- Kansainvälinen työnvälitys
- Työnantajien muutostilanteet
- Rekrytointipalvelut
- Yrityspalveluiden yhteystiedot
- Työlupapalvelut
- Ammatinvalinta ja uraohjaus
- Asioiden käsittelyajat
- TE24-muutoksen UKK
- Ajankohtaista
- Tapahtumat
- Yhteystiedot
- Paikalliset palvelut
- Työnhaun ohjaus ja valmennukset
- Valmennuspalvelut
- Uravalmennukset, koulutuskokeilu ja työkokeilu
- Alueellinen työllisyyskokeilu
- Yrittäjyys
- Yksilöllinen rekrytointikoulutus
- Nuorten palvelut
- Työllistymistä edistävä monialainen yhteispalvelu
- Asiointipisteet
- Yhteistyökumppaneille
- Tietosuojaselosteet
- Pirkanmaan TE-toimiston Webropol-ilmoittautuminen
- Ohjaustaverkossa.fi -palvelun tietosuojaseloste
- Pirkanmaan TE-toimiston sähköisen henkilöasiakaspuolen palvelutiedotteen tietosuojaseloste
- Pirkanmaan TE-toimiston sähköisen yrityspuolen palvelutiedotteen tietosuojaseloste
- Pirkanmaan TE-toimiston asiakastapaamisten seurannan tietosuojaseloste
- Pirkanmaan TE-toimiston Webropol-tiedottaminen
- IMAGO-valmennuspalvelun tietosuojaseloste
Viestintä Pirkanmaan TE-palveluissa
Pirkanmaan TE-palvelut hyödyntää viestinnässään valtakunnallista TE-palveluiden verkkosivustoa, TE-toimiston kotisivua, henkilöasiakkaille suunnattua sähköistä palvelutiedotetta ja sosiaalista mediaa.
Käytämme kaikessa viestinnässämme pääasiassa vain sähköisiä kanavia, eikä esimerkiksi pdf-tiedostoja tai paperisia esitteitä paineta tai jaella, kuin erityisen poikkeuksellisissa tilanteissa. Pirkanmaan TE-palvelut ei markkinoi kanavissaan kolmansien osapuolien palveluita.
Pyrimme viestimään mahdollisimman laadukkaasti ja saavutettavasti. Ymmärrettävä ja selkeä viestintä on laatutekijä myös TE-palveluissa.
Yleisesti saavutettavuudesta Pirkanmaan TE-palveluissa
Laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta edellyttää, että julkisten verkkopalvelujen on oltava saavutettavia. Teemme jatkuvasti työtä saavutettavuuden parantamiseksi. Saavutettavuuden huomiointi on asiakaslähtöisyyttä, joka lähtee sisältöjen suunnittelusta kaikille saavutettaviksi.
Saavutettavuus huomioidaan Pirkanmaan TE-palveluissa myös esimerkiksi
- verkkosivujen ja sosiaalisen median sisällöissä
- taltiointien tekstityksenä
- esityksissä, taulukoissa, pdf-tiedostoissa
- Lisätietoa saavutettavuudesta ja sen huomioimisesta yleisesti (saavutettavuusvaatimukset.fi)
- Toimistot.te-palvelut.fi:n saavutettavuusseloste
Logot ja visuaalinen ilme
TE-palveluiden aineistopankista löytää muun muassa viralliset käytössä olevat logoversiot, graafiset ohjeistot sekä visuaalisen ilmeen toteutukseen ja viestintään tarvittavat malli- ja ilmoituspohjat. Tutustuthan aineistopankista löytyvään graafiseen ohjeistukseen ennen logon käyttöä.
Lisätietoa
- viestintäpäällikkö Minna Koivunen, puh. 0295 045 610
- viestintäasiantuntija Sofia Pajunen, puh. 0295 045 867
- viestintäasiantuntija Kim Andersson, puh. 0295 045 650
- tiedotus.pirkanmaa@te-toimisto.fi
- Viestintä on tavoitettavissa parhaiten maanantaista perjantaihin kello 9-12.
Valtakunnalliset TE-palvelut löydät nyt Työmarkkinatorilta
Päivitetty: 18.10.2024