- Asioi meillä
- Työnhakija
- Työnhakijaksi ilmoittautuminen
- Yhteydenottopyyntö
- Työttömyysturva
- Omaehtoinen opiskelu työttömyysetuudella
- Työvoimakoulutus
- Lomautettu
- Maahanmuuttaja
- Aloittava yrittäjä
- Työnantaja
- Alkuvaiheen palvelut
- Kasvupalvelut
- Rekry- ja täsmäkoulutukset
- Kansainvälinen työnvälitys
- Työnantajien muutostilanteet
- Rekrytointipalvelut
- Yrityspalveluiden yhteystiedot
- Työlupapalvelut
- Ammatinvalinta ja uraohjaus
- Asioiden käsittelyajat
- Ajankohtaista
- Tapahtumat
- Yhteystiedot
- Paikalliset palvelut
- Työnhaun ohjaus ja valmennukset
- Valmennuspalvelut
- Uravalmennukset, koulutuskokeilu ja työkokeilu
- Alueellinen työllisyyskokeilu
- Yrittäjyys
- Yksilöllinen rekrytointikoulutus
- Nuorten palvelut
- Työllistymistä edistävä monialainen yhteispalvelu
- Asiointipisteet
- Yhteistyökumppaneille
- Tietosuojaselosteet
- Pirkanmaan TE-toimiston Webropol-ilmoittautuminen
- Ohjaustaverkossa.fi -palvelun tietosuojaseloste
- Pirkanmaan TE-toimiston sähköisen henkilöasiakaspuolen palvelutiedotteen tietosuojaseloste
- Pirkanmaan TE-toimiston sähköisen yrityspuolen palvelutiedotteen tietosuojaseloste
- Pirkanmaan TE-toimiston asiakastapaamisten seurannan tietosuojaseloste
- Pirkanmaan TE-toimiston Webropol-tiedottaminen
- IMAGO-valmennuspalvelun tietosuojaseloste
Pirkanmaan henkilöasiakkaiden palvelut muuttuvat käynnistyneen työllisyyden kuntakokeilun ja TE-palvelujen uudistuvan toimintamallin myötä. Maaliskuussa osa henkilöasiakkaista siirtyy kuntien asiakkaiksi ja osa jää TE-toimistoon. Kuntakokeiluun siirtyvän asiakkaan palveluista vastaa pääasiallisesti hänen kotikuntansa.
Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelua sovitetaan yhteen Tampereella
Varmistaaksemme henkilöasiakkaille hyvän palvelun, sovitamme asiakaspalvelua yhteen Tampereella. Maaliskuun puolesta välistä alkaen Pirkanmaan TE-palveluiden toimipaikassa Pellavatehtaankadulla palvellaan myös Tampereen työllisyys- ja kasvupalveluiden henkilöasiakkaita, kun osa kaupungin työntekijöistä siirtyy työskentelemään tiloihin.
Asiakaspalvelussa tapahtuvat muutokset saattavat aiheuttaa viivettä henkilöasiakkaiden asioiden käsittelyaikoihin, kuten yhteydenottopyyntöihin vastaamiseen. Asioithan kanssamme ensisijaisesti verkossa Oma asiointi -palvelun kautta ja hyödynnä tarvittaessa TE-puhelinpalvelua. Käyntiasioinnissa noudatamme koronapandemiaan annettuja suosituksia ja ohjeita. Ethän asioi toimipaikassamme, jos sinulla on flunssan oireita, pidä turvaväliä, huolehdi hyvästä käsihygieniasta ja noudata suositusta kasvomaskin käytöstä. Saat myös työnhaun ohjausta puhelimitse tai etänä.
- Julkaisupäivä
- 8.3.2021
Päivitetty: 17.10.2024