Asiointi koronatilanteessa

Työnhakija: Tutustu valtakunnallisilla sivuillamme, miten koronatilanne vaikuttaa TE-palveluissa asiointiin.

Voit tarkistaa toimipaikkojemme aukioloajat Yhteystiedot sivuilta.

Pyydämme sinua hoitamaan asiasi ensisijaisesti Oma asiointi -verkkopalvelussa, puhelimitse, turvasähköpostilla tai postitse.

Jos asioit toimipaikassamme, suosittelemme käyttämään omaa kasvomaskia asioinnin ajan. Muistathan myös huolehtia turvaväleistä ja hyvästä käsihygieniasta. Joudumme mahdollisesti rajoittamaan asiakkaiden määrää asiakastiloissa huolehtiaksemme asioinnin turvallisuudesta. Jos sinulla on flunssan oireita, ethän tule sisään asiakastiloihimme.

Etukäteen sovitut asiakastapaamiset järjestetään toistaiseksi vain puhelimitse. Infotilaisuudet ja rekrytointitapahtumat jatkuvat toistaiseksi verkossa.

Löydät hyvät ohjeet työnhakijaksi ilmoittautumiseen valtakunnallisilta verkkosivuiltamme. Sähköinen ilmoittautuminen Oma asiointi -palvelussa on ensisijainen tapa.

Henkilöasiakkaiden valtakunnallinen puhelinpalvelu:
p. 0295 025 500 (arkisin klo 9.00–16.15)

Työttömyysturvaneuvonta:
p. 0295 020 701 (ma-pe klo 9.00–16.15)

Voit lähettää asiakirjoja meille myös turvasähköpostilla tai postitse.

Työnantaja: Tietoa yritysten muutostilanteisiin löydät valtakunnallisilta sivuiltamme. Lue minkälaisia paikallisia palveluja tarjoamme työnantajan tueksi koronatilanteessa. Uudenmaan alueella yt-neuvotteluesitykset ja tiedot lomautuksista toimitetaan osoitteeseen: muutosturva.uusimaa@te-toimisto.fi. Huomioithan, että tämä sähköpostiosoite on tarkoitettu vain työnantajille.

Yritysasiakkaiden puhelinpalvelu:
p. 0295 040 002 (arkisin klo 9.00–16.15)