Asioi meillä

Tutustu huolellisesti työnhakijan ja työnantajan asiointiohjeisiin.

Käytä asiointiin aina ensisijaisesti verkkopalveluamme. Se on kätevin tapa asioida kanssamme. Verkkopalveluun pääset kirjautumaan Oma asiointi -painikkeesta.

Jos asioit toimipaikassamme, suosittelemme käyttämään kasvomaskia asioinnin ajan. Muistathan myös huolehtia turvaväleistä ja hyvästä käsihygieniasta. Joudumme mahdollisesti rajoittamaan asiakkaiden määrää asiakastiloissa huolehtiaksemme asioinnin turvallisuudesta. Jos sinulla on flunssan oireita, ethän tule sisään asiakastiloihimme.

Toimitathan meille ainoastaan ne todistukset ja dokumentit, jotka olemme pyytäneet. Tietosuojasyistä emme voi vastaanottaa tai säilyttää asiakirjoja, jotka ovat meille tarpeettomia.

Yhteydenottopyynnön voit lähettää verkkopalvelun kautta. Jos sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit soittaa puhelinpalveluumme.

Henkilöasiakkaiden valtakunnallinen puhelinpalvelu:
p. 0295 025 500 (arkisin klo 9.00-16.15)

Ammatinvalinta ja uraohjaus -palveluiden ajanvaraus ja neuvonta:
p. 0295 041 400 (ma–to klo 12.00–14.00)

Työnantaja- ja yritysasiakkaiden puhelinpalvelu:
p. 0295 040 002 (klo 9.00–16.15)

1.3.2021 alkaen osa TE-palvelujen asiakkaista asioi pääasiassa oman kotikuntansa työllisyyspalveluissa ja osa asiakkaista jatkaa Uudenmaan TE-toimiston asiakkaana. Kuntakokeilujen aikana työnantaja-asiakkaille tarjotaan edelleen työnantaja- ja yrityspalveluita TE-toimistosta. Lue lisää työllisyyden kuntakokeiluista: