Asioi meillä

 

Asiointi koronatilanteessa

Lue miten asioit meillä koronatilanteessa.

In English and other languages: Uusimaa TE office services in short.

Asiointi normaalitilanteessa

Tutustu huolellisesti työnhakijan ja työnantajan asiointiohjeisiin.

Käytä asiointiin aina ensisijaisesti verkkopalveluamme. Se on kätevin tapa asioida kanssamme. Verkkopalveluun pääset kirjautumaan Oma asiointi -painikkeesta.

Toimitathan meille ainoastaan ne todistukset ja dokumentit, jotka olemme pyytäneet. Tietosuojasyistä emme voi vastaanottaa tai säilyttää asiakirjoja, jotka ovat meille tarpeettomia.

Yhteydenottopyynnön voit lähettää verkkopalvelun kautta. Jos sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit soittaa puhelinpalveluumme.

Henkilöasiakkaiden valtakunnallinen puhelinpalvelu:
p. 0295 025 500 (arkisin klo 9.00-16.15)

Ammatinvalinta ja uraohjaus -palveluiden ajanvaraus ja neuvonta:
p. 0295 041 400 (ma–to klo 12.00–14.00)

Työntantaja- ja yritysasiakkaiden puhelinpalvelu:
p. 0295 040 002 (klo 9.00–16.15)

Lisää yhteystietoja

Usein kysyttyjä kysymyksiä